Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

Wij streven ernaar om uw producten binnen 1-3 werkdagen te verzenden. Uitzondering hierop zijn maatwerkproducten die speciaal voor op maat gemaakt worden. De levertijd op maatwerkproducten kan enkele werkdagen uitlopen op onze standaard levertijd.

Waarom kiezen voor onze producten?

Onze producten worden vervaardigd uit hoogwaardige materialen en gaan zodoende ook langer mee dan bijvoorbeeld vergelijkbare producten uit de bouwmarkt.

Bij aankoop liggen onze prijzen misschien net iets hoger dan die van de bouwmarkt, echter bent u bij ons gegarandeerd van een langere levensduur waardoor u onder aan de streep goedkoper uit bent. Zo heeft u jarenlang plezier van uw product en blijft het langer mooi. Dat wilt u toch ook?

Levert u aan particulieren én bedrijven?

Jazeker, wij leveren niet alleen aan particulieren maar ook aan bedrijven en instellingen.

Verzendt u ook naar België?

Uiteraard! Wij verzenden onze producten voor aantrekkelijke verzendkosten naar België! Helaas bedraagd de levertijd dan in sommige gevallen langer dan onze standaard levertijd van 1 tot 3 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling, zonder opgave van reden, annuleren door tijdig (vóór verzending) een e-mail te sturen naar info@deurbeslag-specialist.nl

Bestellingen met Maatwerkproducten kunnen enkel geannuleerd worden als deze nog niet in productie genomen zijn.

Welke producten vallen onder maatwerkproducten?

Alle producten die niet standaard geleverd worden vallen onder maatwerkproducten. Deurbeslag-specialist biedt onderstaande maatwerkproducten:

  • Extra sleutels bij cilinders
  • Sleutels op sleutelnummer
  • Cilinders op sleutelnummer
  • Gelijksluitend maken van meerdere cilinders
  • Zwarte cilinders (op bestelling gecoat)
  • Sluitplannen/ sleutelplannen
  • Cilinders met draaiknop, aangevinkt als extra optie

Omdat bovenstaande producten speciaal op bestelling gemaakt en geleverd worden kunnen deze helaas niet meer retour genomen worden.

Kan ik mijn product(en) retourneren?

Als u niet tevereden bent met uw product(en) mag u deze altijd naar ons retour sturen. Wij verwachten dat u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de producten die retour komen aanmeldt en retour stuurt in de originele onbeschadigde verpakking, het product hoort tevens compleet te zijn.

Let op u kunt maatwerkproducten niet retourneren.

Mijn product is beschadigd, wat kan ik hiermee?

Als uw product bij ontvangst beschadigd/niet compleet blijkt te zijn horen wij dit uiteraard graag! Vòòr verzending controleren wij altijd uw bestelling. Wij streven er ten alle tijden naar om hoogwaardige producten te leveren, desondanks kan het altijd zo zijn dat er tijdens het transport of de productie iets fout gegaan is. Zodra u met ons contact opneemt lossen wij dit voor u op en zoeken naar de oplossing die voor u het beste is.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt via het contactformulier op deze website contact met ons opnemen, tevens kunt u ook rechtstreeks een e-mail sturen naar: info@deurbeslag-specialist.nl

Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie terug te sturen.

Ik heb een klacht, wat nu?

Wij streven er ten alle tijden naar om u 100% tot dienst te zijn. Ondanks alles kan het zijn dat u niet tevreden bent. Graag ontvangen wij een e-mail met hierin uw klacht en uw ordernummer. Wij gaan dan samen met u zoeken naar een passende oplossing.

Klachten mogen gestuurd worden naar info@deurbeslag-specialist.nl

Hebben jullie ook een winkel?

Helaas hebben wij op dit moment alleen een webshop waardoor wij onze prijzen laag kunnen houden.